Kartvizit

Tüm Ürünler

FK01

  • 1 Renk Siyah, Altın Varak Yaldız
  • 85xm55 cm
  • Özel Kesim 4 Köşe Oval
  • Ön-arka Mat Selefonlu
  • 400 gr Mat Kuşe

FK02

  • 2 Renk Siyah, Pantone
  • 85x50 cm
  • Özel Kesim 4 Köşe Oval
  • Özel Bıçaklı
  • Ön-arka Mat Selefonlu
  • Ön-arka Kısmi Laklı
  • 250 + 250 gr Mat Kuşe Düz Sıvamalı

FK03

  • Cmyk
  • 84x52 mm
  • Özel Kesim 2 Köşe Oval
  • Ön-arka Mat Selefonlu
  • Ön-arka Kabartma Laklı
  • 350 gr Mat Kuşe

FK04

  • Cmyk
  • 84x52 mm
  • Düz Kesim
  • Tekyüz Mat Selefonlu
  • Tekyüz Kabartma Laklı
  • 350 gr Mat Kuşe

FK05

  • 20*66 Cm (Kapalı Hali 20*11)
  • 8 Sayfa
  • 135 gr. Parlak Kuşe
  • 3 Kırım
  • Akordiyon Kırım
  • CMYK 4+4 Renk Baskı

FK06

  • A5
  • 2 Sayfa
  • 157 gr. Parlak Kuşe
  • CMYK 4+4 Renk Baskı

Kartvizit Baskı

Kartvizitiniz genellikle potansiyel müşterilere ve sizinle çalışanlar müşterilrinize ilk izlenimdir. Birçok işletme için birincil pazarlama aracıdır. Pazarlama ve baskı ihtiyaçlarınız büyüdükçe, harika bir iş çıkaran bir matbaacı bulmak önemli olacaktır. Bu yüzden Favro Basım ve Matbaa kartvizt baskınızda size öncülük edecektir.

Etkili bir kartvizit tasarlama ve sipariş etme ile ilgili bazı yönergeler aşağıdadır.

Pazar göz önünde bulundurun

Herhangi bir pazarlama kampanyasında olduğu gibi, kartvizitlerinizi tasarlamaya ve sipariş etmeye başlamadan önce aşağıdaki soruları göz önünde bulundurun:

  • Müşterileriniz öncelikle tüketici mi yoksa işletme mi?
  • Hizmet veya ürün sunuyor musunuz?
  • Çekmen gereken kişi kim?
  • Kartınızı elinde tutarken bu kişinin ne hissetmesini veya düşünmesini istiyorsunuz?
  • Kartvizitinizin teşvik etmesini istediğiniz eylem çağrısı nedir? Alıcının web sitenize gitmesini ve ürün sipariş etmesini, randevu almak için sizi aramasını, satın almak için mağazanızı veya restoranınızı ziyaret etmesini mi istiyorsunuz?

Bu sorulara verdiğiniz cevaplar, kartvizitiniz hakkında vereceğiniz kararları doğrudan etkileyecektir.

2. Kartvizitinizde hangi bilgiler yer alacak?

İnternet öncesi günlerde, iyi bir kartvizit kişisel arama kartı gibiydi. Adınızı, şirket adınızı, unvanınızı, fiziki adresinizi ve telefon numaralarınızı içerir. Dijital iş iletişimlerini devraldıkça, birçok kart basitçe yeni bilgiler ekledi: web sitesi, e-posta adresi, sosyal ağ kimlikleri, vb. Ve bu bir sorun çünkü kartınıza ne kadar fazla takarsanız, insanlar o kadar az okur ve hatırlar önemli detaylar.

Kartvizitinize hangi metin bilgilerinin dahil edileceğine ilişkin bazı yönergeler:

  • Tüm temel özelliklere sahip olduğunuzdan emin olun: Web siteniz, telefon numaranız (müşterilerin sizi aramasını istiyorsanız) ve e-posta adresiniz.
  • Adresinizi yalnızca fiziksel yerinize gelmeleri için insanlara ihtiyaç duyduğunuzda ekleyin.
  • Ne yaptığınızı ve / veya sunduğunuzu açıkça belirtiniz. Bu genellikle şirket adınızın altında veya kartın başka bir yerinde bir etiket satırını içerir.

3. İki taraflı bir kart ister misiniz?

Kartvizitlerin iki tarafı var. Arkayı boş tutmanın ayır bir yeri vardır, özellikle de alıcının kendiniz ve işiniz hakkında notlar yazmak için alan isteyeceği bir durumda kartvizitiniz önemli bir yere sahip olacak. Öte yandan, bu arka taraf potansiyel müşterilerin karta nasıl yanıt vereceğini ve nasıl yanıt vereceğini etkileyebilecek bilgiler için değerli gayrimenkuller olabilir.

Kartı daha etkili bir pazarlama aracı yapmak için kartınızın arkasını kullanmaya ilişkin bazı fikirler:

  • Kartınızı indirim kuponuna çevirin.
  • Kim olduğunuz ve ne sunduğunuz hakkında daha uzun, daha çekici bir etiket satırı sağlayın.
  • Alınan ödülleri, özel başarıları veya memnun müşterilerden gelen teklifleri vurgulayın.
  • Özel hizmetleri veya sunulan ürünleri listeleyin.
  • Çalışma saatlerinizi veya diğer ilgili bilgileri ekleyin.